Dienstverlening | |||
Wat willen we bereiken? | Wat gaan we daarvoor doen? | ||
| 1. Bereikbaar zijn. | 1.1 Uitbreiden van het aanbod van digitale producten en diensten. |
|
|---|---|---|---|
| 1.2 Het verbeteren van het telefoniekanaal naar aanleiding van de resultaten van het kwaliteitsonderzoek van telefonie. |
| |
| 2. Benaderbaar zijn. | 2.1 Implementeren van het concept “maximaal dienstverlenend” (omgevingswet) in de verschillende werkprocessen. |
|
| 2.2 Het verbeteren van het telefoniekanaal naar aanleiding van implementeren van de resultaten van het kwaliteitsonderzoek van telefonie. |
| |
| 2.3 Het verbeteren van onze huidige digitale producten en diensten. |
| |
| 3. Begrijpelijk zijn. | 3.1 Implementeren nieuwe schrijfstijl op de website. |
|
| 3.2 Uitbreiden van de klanttevredenheidsonderzoeken (bijvoorbeeld klanttevredenheid vergunningverlening). |
| |
| 3.3 Aanbieden van Klare taal aan nieuwe medewerkers. |
| |
