Dienstverlening

Doelstellingen

Dienstverlening

Wat willen we bereiken?

Wat gaan we daarvoor doen?

1. Bereikbaar zijn.

1.1 Uitbreiden van het aanbod van digitale producten en diensten.

1.2 Het verbeteren van het telefoniekanaal naar aanleiding van de resultaten van het kwaliteitsonderzoek van telefonie.

2. Benaderbaar zijn.

2.1 Implementeren van het concept “maximaal dienstverlenend” (omgevingswet) in de verschillende werkprocessen.

2.2 Het verbeteren van het telefoniekanaal naar aanleiding van implementeren van de resultaten van het kwaliteitsonderzoek van telefonie.

2.3 Het verbeteren van onze huidige digitale producten en diensten.

3. Begrijpelijk zijn.

3.1 Implementeren nieuwe schrijfstijl op de website.

3.2 Uitbreiden van de klanttevredenheidsonderzoeken (bijvoorbeeld klanttevredenheid vergunningverlening).

3.3 Aanbieden van Klare taal aan nieuwe medewerkers.

Deze pagina is gebouwd op 01/18/2022 10:33:17 met de export van 01/18/2022 10:18:58